2013年11月28日 星期四

楓糖鮮奶包,五穀米飯包


 見 blog 友 Allie 周時整 d 心心係包面好鬼靚 ,

攪到我都有 d 手痕添 ~

早幾日同朋友去上海街買左幾塊花花膠片黎玩 ,

個楓糖鮮奶包配楓葉係係好令呢 ~


約左好朋友去街街整左五穀米飯包比佢地試 ,

等我打番個手印先 ~~

隻手掌 Q 嘛 ? 




42 則留言:

  1. Terryma真係好吸引,包包幾時都係咁引人。

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie,點解我入唔到你個blog嘅?

      刪除
    2. Annie封左自己個blog啦

      刪除
    3. Annie~近排點呀?

      刪除
    4. 我尋晚想去佢度都入唔到去呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 1隻大老爺冇份喎,比夠2隻

      刪除
  3. 個手掌包好得意呀!

    回覆刪除
  4. 我鍾意楓葉印,包包好鬆軟,個印點整落去架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 影左個模比你地睇喇,放係未焗既包面然後小心篩d高筋粉係面先入爐焗架

      刪除
  5. 個印係用乜野材科整架

    回覆刪除
  6. 包包焗得好靚加埋楓葉和手印更加相得益彰 " 正 "

    回覆刪除
    回覆
    1. 貪得意玩吓,焗完出黎見效果咁靚自己都好開心架

      刪除
  7. Terry Ma, 兩個印都好玩呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個模好多花款架,不過唔係個個啱心水,都幾好玩架

      刪除
  8. 哎呀,好得意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個模好多花款架,不過唔係個個啱心水,唔係我實買多幾個啫

      刪除
  9. 嘩!楓葉好靚,隻手又Q,兩個都愛!^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實想買多幾個架,不過唔係個個啱心水買得三個咋

      刪除
  10. 見到楓葉就令我諗番以前喺溫哥華嘅生活!
    當然,我都好想食你親手整嘅包包呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到楓葉就掛住二家姐喇!
      返黎整比你食^O^

      刪除
  11. 又幾Q,下次都買番個先得!

    回覆刪除
  12. 攪到我都想玩下印公仔^^

    回覆刪除
  13. 手印好攪鬼, 我都俾兩個FIVE你, YEAH! 不過有一隻掌黎攞包架... HAHA

    回覆刪除
  14. 楓葉同手印都好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得個包印左花好似升呢左咁呀^o^

      刪除
  15. ~好有聖誕氣氛,我喜歡呀!^^

    回覆刪除
  16. 包包尐圖案巧靚巧可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得個包印左花好似升呢左咁呀^o^

      刪除
  17. 裝飾好靚, 包包都焗得好靚呀 !

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...