2014年2月21日 星期五

楓糖鮮奶麥包


好耐冇整包包喇 !

今次用楓糖漿黎整左個好正既排包 ,

入爐前漲卜卜睇見就開心 ,

焗完出黎仲正........成個枕頭咁.........

好想瞓落去啫 ^w^




35 則留言:

  1. 唔該俾兩片我做早餐啦

    回覆刪除
  2. Terryma聽完你講得咁正,我排隊要兩個啦 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 沖定茶等你喇^w^

      刪除
    2. Terryma 預祝你生日快樂!健康幸福又美滿!囝囝囡囡聽教聽話!老公找多多金銀過你慢慢駛! ^_~

      刪除
    3. Annie~多謝你呀>w<

      刪除
  3. 哈哈哈,等到你返嚟咪好耐囉!返嚟時約埋Terryma教啦!我就等食。。。哈哈哈 ^_^

    回覆刪除
  4. 我都好耐無整包, 老DAD話的好食D喎。 你的手勢水準依然呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整好食d,買既好多添加劑架

      刪除
  5. 早晨!我過嚟食早餐

    回覆刪除
  6. 好靚呀!真係想瞓落去!^o^
    我都好耐冇整過包喇,食住兩片先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如一齊呀!
      預埋你喇!加多杯茶添^w^

      刪除
  7. 排包最愛吃,整得噉靚,請塊食下啦!

    回覆刪除
  8. 一睇就知軟, 正!

    回覆刪除
  9. 我想食啊!好靚!脹卜卜!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 加多杯茶添喇,多謝你呀^w^

      刪除
  10. 整得好靚, 好軟熟 !

    回覆刪除
  11. 真係好想瞓落去呀! 哈哈哈哈....

    回覆刪除
  12. 有無食譜等我學整呀,老公既至愛,買既好臭yeast 味

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度唔寫食譜影相send比你

      刪除
  13. 係啦, 睇到都覺得好鬆, 好想咬幾啖啊.

    回覆刪除
  14. 我又要瞓埋落去

    回覆刪除
  15. 用來做枕頭.........
    俾我瞓醒一定冇左一大半.
    哈哈

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...