2013年12月21日 星期六

薑餅人聖誕蛋糕


 今日小嘟學校開聖誕 Party ,

除左幫佢預備分工帶既指定食物鹵水雞翼之外 ,

我仲送左 4 樣食物比佢地 ,

有一樣冇影到既係肉醬意粉黎 !

小嘟放學返黎話我知 ,

今日其他同學整既食物係唔使夾錢呀 sir 請架 ~

唔知係唔係因為我送左咁多野比同學仔食 ,

佢覺得我咁有心所以都唔收佢地錢呢 ~ 

佢呢間學校既老師全部都對 d 學生好好架 !

星期三果日小嘟放假 ,

我叫佢約左幾個同學仔黎幫 d 薑餅人扮靚靚 ,

睇吓佢地幾好心機 . 


33 則留言:

  1. 叫埋同學仔幫手, 佢地一定好開心有份參與。

    回覆刪除
  2. 我今年無時間咩嘢都無做到

    回覆刪除
  3. 同學仔見到咁得意又靚的蛋糕 , 一定好羨慕小嘟有位咁叻的媽咪喇 .

    回覆刪除
  4. 真係整得好有心機,要讚下佢地^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 知不知道Terryma去了那裡?
      還是我看不到新文章!

      刪除
  5. 樣樣都整得好靚呀!

    回覆刪除
  6. 有份整又有份食,最開心!

    回覆刪除
  7. Terryma你好犀利!整倒咁多野!小嘟好幸福!^^

    回覆刪除
  8. 真是好媽媽啊!

    回覆刪除
  9. 學生收到一定勁開心,點解我做學生果陣無架......

    回覆刪除
  10. 叻叻呀!~~好似變咗整餅工場咁~~~

    回覆刪除
  11. 你真係好媽媽
    聖誕節快樂呀
    我搬blog後人都懶晒,今年咩都懶整.
    依加個c blog仲衰,
    每次入都有段雞腸????

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. TerryMa 新年快樂!
      蛋糕好可愛, 同小朋友一齊整下野食最開心.

      刪除
  13. 很喜歡薑餅人
    好靚

    回覆刪除
  14. 你D個媽媽多好,令人羨慕極了,‧樣樣都好靚呀.

    回覆刪除
  15. 祝2014 新年快樂。願主耶穌保守你祝福你在新的一年中滿有神的恩惠。

    回覆刪除
  16. d薑餅人好靚呀!新年快樂!

    回覆刪除
  17. Terry Ma:新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
  18. 様様都靚,你真係好有心思!

    回覆刪除
  19. Terry你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  20. 好媽媽~~~
    有份整又有份食,小嘟最開心!

    回覆刪除
  21. 去左旅行?
    咁耐冇見影.^O^.

    回覆刪除
  22. 祝新春大吉,萬事如意,身體健康,心想事成!

    回覆刪除
  23. 馬年萬事如意!馬到成功!馬上開心!恭喜恭喜!

    回覆刪除
  24. 祝你 心想事成 馬年快樂 馬到功成!!

    回覆刪除
  25. 祝馬到功成, 身體健康!

    回覆刪除
  26. 真係好開心知道小嘟嘅學校咁好,妳安心啦!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...