2013年11月20日 星期三

4色米飯餐包


今次又偷懶用鮮酵母黎搓包 ,

 尋日搓包果陣加左少少平時食既米飯落去一齊搓 ,

跟住仲將個麵糰用低温發酵 ,

包包一出爐已經軟到不了 .
我平時食既白米都會加埋呢 3 種健康米架 ~

黑米 .珍珠糙米同燕麥米 




22 則留言:

  1. 我愛叉叉圖案包,嘻~
    我要攞兩個先夠皮^^

    回覆刪除
  2. 我來食宵夜呀。

    回覆刪除
  3. 你的包包整的好靚,發得好好。

    回覆刪除
  4. 一睇就知好軟熟

    回覆刪除
    回覆
    1. 個包加左米飯真係好軟熟好正呀

      刪除
  5. 义义好可愛呀!讚!!!

    回覆刪除
  6. 日本都好多人加米飯做麵包!我都想食!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 個包加左米飯真係好軟熟好正呀,你都整喇

      刪除
  7. 叉叉圖案做包,好 Cute !

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我諗吓下次又整咩圖案先

      刪除
  8. 加個圖案, 個包包就靚好多 ;) 我就無咁好心機 :)

    回覆刪除
  9. 請問鮮酵做的麵包和天酵的,質感/口感有無差別呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得分別不大,用鮮酵好過用速酵好多

      刪除
  10. 呢個包夠晒健康……

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...