2013年10月19日 星期六

天然酵母香辣沙律腸仔包


各位好掛住你地呀 !

希望你地冇望記到我喇 ~

對於我呢個電腦白痴黎講 ,

搬左黎呢度樣樣都要從新學習過晒 ,

真係死得喇 !

原來我用 IE 既流覽器係睇唔到你地個 blog 架 ,

等到大哥幫我裝左 firefox 睇到果陣 ,

又輪到寫唔到野 ,

去探你地只係得個睇字 .

好彩 Double 媽提醒我裝 google chrome 先攪掂咋 !

最近用左 blog 友金魚教既方法黎餵養天然酵母 ,

唔單止方便連包包發酵既時間都快好多添呀 ,

尋日又整左小嘟既至愛腸仔包喇 !



28 則留言:

  1. 一天都光晒,我地終於有番靚包食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望快d摸熟唔使盲頭烏蠅咁喇!

      刪除
  2. 好開心見番你!
    有咩好方法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好開心見番你呀!
      近排搬blog好忙,遲d攪掂再同你分享呀!

      刪除
  3. 好囉,一天都光哂囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望快d摸熟唔使盲頭烏蠅咁喇!

      刪除
  4. 包包個個都咁靚仔喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,好開心又見番你呀 !

      刪除
  5. Hello, terryma, 我係果日在大埔碰到你的Helen, 我係手機看blogspot成日hang, 後來都係改用chrome看才解決到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好開心可以見到你呀!
      而家用左chrom真係好好多,希望快d摸熟唔使盲頭烏蠅咁喇!

      刪除
  6. 我都還在摸索中~~~~

    回覆刪除
  7. 我還是得個睇字,未掂 !!!!個個話唔識,從來未又寫blog wor.如果用錢可解决的,我就快去整算了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係要自己摸熟,真係一頭煙架!

      刪除
  8. 梗係唔會忘記妳啦!
    我會食兩個包包^^

    回覆刪除
  9. 我覺得呢邊難用過YAHOO BLOG!~我唔習慣~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要慢慢適應,初初真係好想放棄呀!

      刪除
  10. 點會忘記你呀!好掛住你~~~~~同你D包包呀!

    回覆刪除
  11. ~Terryma~寶貝女至愛都係腸仔包呀!^ ^

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 終於攪掂不過仲有少少野要整理呀!

      刪除
  13. 終於都搬好了, 以後會經常來偷師的. 呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 搬好喇,不過呢邊仲有野要整理,我都會去你度架!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...