2013年11月6日 星期三

黑糖豆沙銅鑼燒


 上月中同朋友去九龍城買左斤豆沙放係雪櫃 ,

一直諗唔到想點用 ,

今日特然好想扮吓叮噹食番個豆沙餅 .

但係又心思思想食花生醬 ,

最後留左 2 個黎夾 ,

好味 ~




35 則留言:

  1. 花生醬都好食, 我會加埋甜奶,會唔會好肥呀。

    回覆刪除
  2. 見到你整, 我又想整 :) 

    回覆刪除
  3. 我都鍾意夾花生醬呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 花生醬又香又好味,我由細到大都鍾意食架

      刪除
  4. 回覆
    1. 個鑊夠熱就煎得好靚架喇~

      刪除
  5. 我鍾意食花生醬味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多人鍾意食花生醬等我下次整多d先得

      刪除
  6. 我都鍾意食花生醬,重有冇呀?

    回覆刪除
  7. 我要食花生醬 , 仲有獨立包裝又幾貼心喎 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 方便比小嘟帶返學請童學食架

      刪除
  8. 迷你又圓, 讚~~~ 快d買埋個印, 印埋個公仔就靚晒!! 哈)))))))))

    回覆刪除
  9. Terry Ma 點樣可以煎得咁圓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 落麵糊果陣向住同一個點位離開少少直到落晒羹麵糊為止就會圓架喇

      刪除
  10. 勁想吃!
    this is 賣飛佛呀! ^^

    回覆刪除
  11. 我唔食得花生,我要豆沙!嘻~

    回覆刪除
  12. 嘩,你尐作品我全愛吃...

    回覆刪除
  13. 點解可以煎得咁靚架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 落麵糊果陣向住同一個點位升高少少直到落晒羹麵糊為止就會咁圓架喇

      刪除
  14. 是時候找出我那個烙印模來做這銅鑼燒了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想上淘寶買個烙印模不過唔知邊間好呀

      刪除
  15. ~銅鑼燒整得好靚呀!有冇食譜喔!謝謝!^^

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...