2013年12月14日 星期六

洋葱煙肉鬆餅,玉桂蘋果蛋糕


 今日童軍開聖誕 party 兼生日會 ,

所以我地班靚太都返去趁吓熱閙兼開會 ,

討論係 2 月份既旅慶大家要分工做既野 ,

不過我地係大家整 d 食物返去食 ,

冇同班童軍一齊開餐架 .

我整左兩款蛋糕 ,

一款係跟孟老師食譜書整既咸鬆餅 ,

而另一款係跟網友 Sunnyma 整既 ,

佢地話一咸一甜既配搭好特別 ,

兩款都各有特色好正呀 !

28 則留言:

  1. 仲有冇得剩呀?

    回覆刪除
  2. 唔該, 我要每樣一隻

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次好好生意食剩都比人拎走晒喇

      刪除
  3. 兩款味道我都要試呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次好好生意食剩都比人拎走晒喇

      刪除
  4. 兩款都好味喎 , 魚與熊掌不可兼得的話 , 我揀甜0既 yummy yummy

    回覆刪除
  5. 洋蔥煙肉咸點幾特別喎

    回覆刪除
  6. 鹹味?好想試下!

    回覆刪除
  7. 兩樣都咁靚!
    洋蔥煙肉鬆餅我未食過,真係要試下至得!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 今次好好生意食剩都比人拎走晒喇

      刪除
  9. 回覆
    1. 今次好好生意食剩都比人拎走晒喇

      刪除
  10. 玉桂蘋果我啱^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 試埋洋蔥煙肉喇~咸咸香香幾好味架

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...