2013年11月11日 星期一

天然酵母香辣芝士腸仔七穀包


今日整呢個包唔單止加左七穀粉落麵糰度一齊搓 ,

仲加埋 pizza 芝士同七味粉添 ,

嘩 ~

食落一定好豐富喇 !

小嘟見到個包有晒佢鍾意既材料開心到呢...........

個樣即刻烚熟咁望住我傻笑呀 !



32 則留言:

  1. 這個星期我啲酵B發皮氣,麵包唔好食,明明水分差不多,但係焗後,麵包口感太濕潤,差點就黐牙!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要慢慢同佢地溝通先得架,而家天氣凉左我個酵B都發得好慢呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 記得留番比我呀................

      刪除
  3. 啱啦~我未食宵夜呀!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 呢個天然酵母包少糖少油又少鹽,配料當然要豐富d喇~

      刪除
  5. 我想像到小嘟個為食樣了,哈哈~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢正一係超級為食貓黎架~

      刪除
  6. 回覆
    1. d七味粉好似會食上癮咁架,次次整包都好想加落d包度呀!

      刪除
  7. 我見到個包都笑 :) 咁足料 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 小嘟好精架,冇餸既包佢會切開搽BB沙律醬食架

      刪除
  8. 小嘟... kekekekekee....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢正一係超級為食貓黎架~

      刪除
  9. 囝囝有冇幫你秒殺哂D包^^

    回覆刪除
  10. 你的包包一定好好味, 咁多材料 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整既落咩料都咁好味^o^

      刪除
  11. 小嘟真係可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢正一係超級為食貓黎架~

      刪除
  12. 唉,我養左個天酵之後,又旅行又飯局又ot,而家都唔知佢點
    遲啲有時間可能要試下你個方法,到時再請教你

    回覆刪除
    回覆
    1. 等你得閒大家一齊研究吓,不過天冷比較難浸酵液喎~

      刪除
  13. 個個小朋友都係腸怪! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係腸怪加芝士怪先啱呀^o^

      刪除
  14. 有得食就好啦!

    回覆刪除
  15. 有芝士粉和七味粉,個包就晒咸香

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...