2013年10月26日 星期六

香蔥火腿包



去街市買餸菜檔老細比左好多蔥我 ,

真係多到用唔切架 !

小嘟放學返黎見到問我咁多蔥係咪要黎整包 ,

咦 ~

都好喎 !

雪櫃啱啱有 pack 火腿切 d 加埋落去仲正 . 





31 則留言:

  1. 香蔥包!香噴噴!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我地呢邊開始有靚紅頭蔥用黎整仲正呀~

      刪除
  3. 我最愛多蔥, 更愛胡椒餅多蔥 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎~我都卜勒講左好耐想整胡椒餅架,到而家都未整

      刪除
  4. 嘩!勁多蔥我鐘意呀!

    回覆刪除
  5. 我成是要自已買蔥呢,下次俾D我。
    包包都要呀,哈哈

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 開始有靚紅頭蔥喇!用黎整仲正呀~

      刪除
  7. 新加坡的蔥好矜貴嫁,買遲啲都冇哂,而且唔一定好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢邊開始有靚紅頭蔥仲正呀~

      刪除
  8. 回覆
    1. 試下喇,又香又正架

      刪除
    2. 試咗喇, 真係好香, 好好食. 一出爐已經聞到好香蔥味. 謝謝好介紹.

      刪除
  9. 我都係蔥怪來的
    多蔥啱我^^
    Terryma都搬好了嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 搬好喇~坐到蘿柚痺晒 ,手指都痺晒呀!

      刪除
    2. 我食粥要走蔥
      炒熟先食.

      刪除
    3. 請問版面咁多配件
      是自己續樣在設定選擇出來的嗎?

      刪除
    4. 有部份係,最新留言你去呢度睇有好多野教架
      插圖微故事、生活旅遊、簡單食譜(一頁式插圖版)、Blogspot教學、寫實漫畫...(http://seeddauding.blogspot.com/)

      刪除
    5. 焗過d蔥特別正,又香又好味架

      刪除
  10. 我看不到浸醋...
    大喊十中...

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 焗過d蔥特別正,又香又好味架

      刪除
  12. 我揀走蔥轉芝士

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...