2013年12月10日 星期二

乳酪牛油小蛋糕


見雪櫃有包剩番唔多既自發粉唔想阻住 D 位 ,

兼且又有乳酪係度 ,

咦 ~

拎黎整蛋糕食都好喎 !

個蛋糕加左乳酪食落少少酸地冇咁流 ,

正 !
影完相叫小嘟試吓味 ,

佢招招積積話佢剩係食咸蛋糕 ,

但係隻手又伸埋黎拎喎 ,

我話你咪試完又拎多個呀 ~苯

我都未苯完佢就伸手拎多個喇 !

真係小丙呀 !!!

呢 D 係比小嘟帶返學請同學食架 ~

28 則留言:

  1. 鹹蛋糕我少食, 我要甜的, 兩個啦!

    回覆刪除
  2. 分一隻比我呀!

    回覆刪除
  3. 我仲未整你個黃金糕呀,呢排無玩嘢,手都痕埋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 快d試吓整喇,我都想整你個紅棗糕呀

      刪除
  4. 唔拎至笨!哈哈……我都拎番個先^^

    回覆刪除
  5. 小嘟當然要試多幾個才知道佢鍾唔鍾意啦,哈哈哈!

    回覆刪除
  6. 我唔食咸蛋糕,呢個o岩我.

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 呢個就係佢個招牌嘜頭黎喇^o^

      刪除
  8. 我都想又食又拎呀!

    回覆刪除
  9. 您好,这个蛋糕一定很香,很香了。

    from,joceline

    回覆刪除
  10. 鹹蛋糕~~~唔知咩味道呢?

    回覆刪除
  11. 唔食就真係笨,咁引人。我都伸手攞個先

    回覆刪除
  12. 我想像小嘟當時個樣就好想笑..^o^
    得得戚但又為食..嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個就係佢個招牌嘜頭黎喇^o^

      刪除
  13. 咸蛋糕一糕好味!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...