2013年11月22日 星期五

一口松子仁酥


早幾日整既杏仁酥老公食完不停話正 ,

落 order 叫我整比佢拎返工請老頂食 ,

為左等老公更加有 " 飛士 " 

一於落重本改用松子仁黎整 .

個酥餅都當堂升左呢添呀 ~

  


23 則留言:

  1. 第一有冇得食呀.

    回覆刪除
  2. 我仲未有時間玩呢啲嘢呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 你日日忙有時間先玩喇^o^

      刪除
  3. 好想食呀!一定好香啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日試左都唔錯,不過老公話都係杏仁香口d喎!

      刪除
  4. 我D囗水流到一地都係

    回覆刪除
  5. 杏仁酥我唔啱,我想試松子仁酥呀!

    回覆刪除
  6. 正呀 ! 我係咪嚟遲咗啲 , 仲有冇剩呢 ? 有0既請件我食吖 , 如果唔係今晚瞓唔著喎 , 流口水中 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使瞓唔著,留左比你喇^o^

      刪除
  7. 呢個我都想整, 要唔要落臭粉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 比個食譜你呀~
      材料:
      低筋粉 200g,砂糖 70g,橄欖油100g,雞蛋 20g,
      原粒杏仁(預先烘香再切碎)80g,泡打粉半茶匙,梳打粉少許
      做法:
      1) 將橄欖油、蛋液、砂糖在大碗中混合均勻
      2) 麵粉和泡打粉、梳打粉混合過篩
      3) 將杏仁碎倒入麵粉中,混合均勻
      4) 把麵粉倒入第一步的橄欖油混合物,揉成麵糰
      5) 分成15g一份搓成小圓球再壓扁
      6) 在表面掃一層蛋液,預熱焗爐 180度焗約13-15分至金黃色

      刪除
  8. 回覆
    1. 老公話一拎出黎好快就賣晒喇~

      刪除
  9. 但我覺得杏仁香口尐喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 各有各特色兩種都好味架

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...