2013年11月4日 星期一

天然酵母餐肉包


尋日焗左呢盆包 ,

一出爐成盆都係咁色超攪笑 .

而且又好鬼軟熟喎 ~

原本預啱時間去完街返黎整包 ,

點知同朋友傾晏左 ,

返到屋企見個天酵已經發左 5 個鐘驚唔夠力 ,

加上天氣涼左而我又唔想等所以加左少少鮮酵 .

d 包真係好攪笑呀 !



35 則留言:

  1. 肥嘟嘟白雪雪好可愛.

    回覆刪除
  2. 白雪雪包包,好脹呀!:x

    回覆刪除
    回覆
    1. 最鍾意見到d包賬卜卜架喇

      刪除
  3. 肥嘟嘟白雪雪好可愛^^

    回覆刪除
  4. 我地終於可以交流了,你搬好個BLOG而家安樂晒啦,我仲未有時間去攪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係安樂晒,你咁多篇有排攪喇

      刪除
  5. 整包是你的拿手,個個賬卜卜超可愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你過獎喇~D包包脹卜卜食都食得開心d架

      刪除
  6. 初時以為是隻豬仔. XDDDD

    回覆刪除
  7. 包包白雪雪發得好靚 .

    回覆刪除
  8. 最鍾意D包包脹卜卜 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. D包包脹卜卜食都食得開心d架

      刪除
  9. 點解唔上式嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知呀,從來未試過咁架

      刪除
  10. 好可愛呀!真係肥嘟嘟白雪雪!

    回覆刪除
  11. 我周時都吾掃蛋漿都有色架,係咪去街去到吾記得落糖呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 已前用鮮酵母整既包唔掃蛋漿都有色架,用天然酵母搓既包落得好少糖所以焗出黎既包多數都唔上色,除非我用鹽麴代替鹽就好快上色喇

      刪除
  12. 天氣凍左整包真係難左!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果天冷我會預熱個焗爐熄左火將麵糰放入去發酵,到個爐涼左會放一大碗熱水係入面,凍左就再換熱水直至發酵完成,所以都冇問題既

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...