2013年11月9日 星期六

斑蘭蛋糕


 整包剩左 d 斑蘭汁用黎整埋蛋糕啱啱好 ,

顏色綠得好自然 ,

仲有微微既椰香味 ,

配埋杯咖啡做下午茶一流 ~

22 則留言:

  1. 好green呀Terry色好靚!我整唔到呢個效果的...
    超like新鮮pandan!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔好講笑喇,你整實靚過我架^o^
      我都鍾意用新鮮斑蘭葉好怕用香油@.@

      刪除
  2. 綠得來好舒適呢!班蘭味好芳香吖。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意用新鮮斑蘭葉,好怕用香油架

      刪除
  3. 嘩,左一杯木糠布甸右一件斑蘭蛋糕
    就好了,呵呵

    回覆刪除
  4. 斑蘭汁整蛋糕, 最難控制就是個顏色, 好怕整到瑩光綠色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇實物顏色仲靚d架,影相都係差左少少冇咁靚,我反而怕用香油咋

      刪除
  5. 好靚呀 , 請我食件吖 , 我唔飲得咖啡 , 等我沖杯花茶才歎吓 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 又好啫,一齊埋位下午茶喇

      刪除
  6. 我都要食番件先.

    回覆刪除
  7. 遲左咁多應該冇晒...=.="
    好想食..0.o

    回覆刪除
  8. 你仲有幾多post未搬

    回覆刪除
  9. 一睇就知道好味~做唔做外賣先~!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...