2013年12月4日 星期三

愛上了......五穀米飯包


真係冇諗過會愛上呢個加左五穀米飯黎整的既包 ,

早幾日係書店睇左本用麵包機整既米麵包書 ,

見食譜入面用既米飯份量都幾多 ,

於是我又試吓學本書加多少少米飯 ,

焗完個包比前兩次整既更加軟熟 .

實左真係好鬼正囉 ~


41 則留言:

  1. 回覆
    1. 用米飯黎做麵包好得意哦 , 味道如何呢?

      刪除
    2. 我覺得有少少米飯味都幾香架,你都試吓整喇*o*

      刪除
  2. 第一次知又特別呀!留個試試可以鳴?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 你又試吓整喇,真係好正架

      刪除
  4. 好軟熟呀!係咪加D飯落去打包呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我照平時整包既份量大約300g既高筋粉加50-60g米飯,其地材料一樣不過水份就要自己留意加減喇!

      刪除
  5. 我都試過用米飯來做包, 效果的確幾軟熟.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個包真係好軟熟好正呢

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢個包真係好軟熟好正呢

      刪除
  7. 聽講米包有益過麵包. 好耐無整包包, 要開工了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 整喇~呢個包真係好軟熟好正架

      刪除
  8. 回覆
    1. 呢個包真係好軟熟好正,都幾飽肚架

      刪除
  9. 包包樣子好靚 , 請問米飯是否要搓爛0架 .

    回覆刪除
  10. 下次聚時,我要食妳整嘅包包呀!

    回覆刪除
  11. 一睇就知超軟熟!^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來加多d米飯個包又變得更軟熟,真係唔敢大力拎個包架*o*

      刪除
  12. 我都想試!買左書同米,仲差郁手整包,希望星期六有時間!^^

    回覆刪除
  13. 要試下先, 好軟熟, 我好得鍾意呢類包.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來加多d米飯個包又變得更軟熟,真係唔敢大力拎個包架*o*

      刪除
  14. 你整啲包永遠都咁軟熟

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時都會失手架,不過呢個包真係好軟熟好正架

      刪除
  15. 有得睇冇得食, 流晒口水啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又試吓整喇,真係好正架

      刪除
  16. 我都想試‥‥‥食個,哈~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...