2013年11月23日 星期六

楓糖南瓜椰絲麥包~南瓜湯種


 早幾日用日本南瓜煮餸果陣留起左舊黎整包 ,

連皮蒸熟趁熱加高筋粉拌勻做成湯種 ,

用埋楓糖漿代替糖 ,

再加埋椰絲做餡包包又香又軟熟 .

個花花造型整左幾個都係雞手鴨腳扭唔掂 ,

終於放棄整第二款造型算喇 !






32 則留言:

  1. 楓糖南瓜椰絲麥包好岩我食,
    我拎一個黎吃,唔客氣喇 , 哈哈.........
    我好中意椰絲包 , 可惜我小朋友唔中意食 ,
    所以我係屋企唔整椰絲包, 多數係街買黎食 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨便拎唔使客氣,小朋友多數唔鍾意食椰絲,最好係整腸仔,芝士同火腿之類就啱佢地喇!

      刪除
  2. 我都鍾意呀!屋企人都係唔Like請我食番個呀

    回覆刪除
  3. 我過來食早餐呀,嘻嘻

    回覆刪除
  4. 唔該留番朵花嚟吖

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 快d埋位喇,沖定咖啡等你呀

      刪除
  6. 我好喜歡楓糖香味,尐個包我一定會大大啖食架^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 個包真係好香椰絲又惹味,我都食唔停口呀^o^

      刪除
  7. 我嚟喇...唔好意思呀,忙住兩個女呀!
    我想問下Terryma個回覆係點加上去㗎?我整極都整唔倒,冇得回覆Dblog友仔呀,幾乎想放棄寫blog㗎喇,新野好難適應!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你得閒打電話比我喇!應該set錯左野,其實同以前差不多都唔難適應架

      刪除
  8. 回覆
    1. 扭左幾個都好肉酸冇心機整呀

      刪除
  9. 好好心機, 我就懶得多 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我扭左幾個都好肉酸冇心機整呀

      刪除
  10. 我覺得圓筒型的口感會好啲!

    回覆刪除
  11. 嘩~我剛食完lunch~ 見到又想食過~!

    回覆刪除
  12. 個左楓糖個包特別香甜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個包真係好香椰絲又惹味,好正呀^o^

      刪除
  13. 好健康呀!讚!!

    回覆刪除
  14. 好吸引的南瓜椰絲包

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...