2013年11月8日 星期五

斑蘭椰絲包


 今日去買餸晏左返歸 ,

所以又偷懶用鮮酵母黎整包 .

上個月分別同唔同既朋友去左 4 次九龍城 ,

最後一次買左 2 包斑蘭葉用黎整包 ,

係加拿大既二家姐買左部有兩個轉棒既麵包機賣半價 $50 .

佢話個麵糰搓得好靚叫我比 d 吐司食譜佢 ,

於是我第一時間諗起 Allie 本麵包機書 ,

咁啱同朋友行開書店好彩比我買到最後一本 .

遲少少會寄過去比二家姐 ,

不過而家就比我偷住師先喇 ~

搓緊麵糰已經聞到好香斑蘭葉既味 ,

因為我用晒兩包斑蘭葉黎打汁好夠濃呀 !

老公一入屋就話好香椰汁味喇 .

配埋椰絲餡簡直一絕呀 ~

大女食飽飯都忍唔住拎左個黎食 ,

咬左啖就比我叫住比我影番張相先喇 ~





29 則留言:

  1. 2R媽媽凌晨1:44

    你啲包真係好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞,你最近有冇整呀?

      刪除
  2. 謝謝Terryma^^
    我都好想一啖咬落去,嘻~

    回覆刪除
  3. 妳搞到我心思思呀! 最衰國內無班蘭葉賣, 要返香港買. :(

    回覆刪除
  4. 我又要食一個呀!

    回覆刪除
  5. 斑蘭椰絲包好正呀 , 顏色好靚 , 我都中意斑蘭葉既香味 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意可惜係街市d印尼店買貴到C,要去開九龍城係泰國舖買先抵呀

      刪除
  6. 尐個包好吸引我
    因為我愛吃斑蘭蛋糕
    也愛吃雞尾包.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味既野人人都鍾意架^o^

      刪除
  7. 我而家啲回應靚好多喇,唔該哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好野梗係要大家分享喇

      刪除
  8. 呢個好味啦! 我住呢頭好難買到斑蘭葉呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度買到都好貴,要去開九龍城係泰國舖買先抵咋

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...