2013年11月17日 星期日

一口杏仁酥


今日忽然好想食杏仁酥 ,

想.........

咁就行動喇 !
睇吓幾多杏仁粒 ,

唔知啱唔啱大家口味呢 ?



20 則留言:

  1. 2R媽媽凌晨2:53

    我都想食

    回覆刪除
  2. 有冇我份呀?

    回覆刪除
  3. 真係好足料 :) 我好怕整呢類餅, 因為食完一塊之後就停唔到口 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啱啱先唔停口食左5塊呀...........哈哈哈

      刪除
  4. 唔......杏仁酥, 唔啱 ~*~

    回覆刪除
  5. 唔知我咁遲仲有無得食呢??

    回覆刪除
  6. 我係嚟攞餅的..^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己招呼自己,唔使客氣^o^

      刪除
  7. 回覆
    1. 要唔要比條口水肩你啫*o*

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...