2009年5月11日 星期一

母親節晚飯



先祝各位母親節快樂.尋晚同屋企人過左一個好開心既母親節,我地食晚飯既地方係一個紀律部隊會所,4 點開始有麻雀耍樂,6 點半有歌舞助慶,8 點開始進餐.仲有幸運大抽獎,係有歌星唱歌既時候,d 大人同小朋友就陸續出去跳舞,玩得好開心好熱鬧,而我就梗係冇去跳啦,因為我要影低 d 靚餸黎引吓大家 ,一齊去片~~

鴻運乳豬件



彩虹鳳片鴛鴦蚌



翡翠玉環柱甫



錦繡百花球



竹笙雞絲翅



清蒸大海班



福綠金錢鮑螺片



脆皮龍崗雞



鮮蝦荷葉飯



壽桃包



紅豆沙



鮮果盆



總共有5位(只係影左2位)酒廊歌星輪流表演,




居然比我中左獎



呢4份係每個媽咪都有得收既禮物,

其實我地只係得3個媽咪級係道(有2個
要返工冇黎),

佢地見大人就派架,朵花係用毛巾整既.



杯裏面仲有個唇盒,呢餐食到每個媽咪都好開心呀


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...