2014年2月16日 星期日

2014童軍旅慶蛋糕



就係為左呢個旅慶蛋糕忙左成個星期 ,

因為天氣太凍整朱古力牌 D 朱古力筆坐溶左好快又硬番 ,

卒之兩塊童軍仔女就比我畫到一撻撻 ,

好在遠睇唔係好覺啫 !

係二記買既兩盒甜忌廉唔知出左咩錯打極都唔得 ,

整蛋糕咁耐從來都未試過咁 !

當時完全醒唔起加魚膠水一齊打等 d 忌廉硬身先用 ,

已經冇時間去買過硬住頭皮都要用喇 !

點知個蛋糕送到去會場又因為溝通出左問題 ,

會場三個雪櫃係冇一個放得入個蛋糕架 !

我當時成個傻左呀 !

最後要去附近街市菜檔借發泡膠箱 ,

問家長借雪種又去超市買冰粒簡直就狼狽到極點 .

個蛋糕由 11 點放到 4 點幾 ,

我切蛋糕果陣 d 忌廉已經撐唔住溶喇 !

真係睇見都想 C 呀 !!!




34 則留言:

  1. 就咁睇無問題喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. d忌廉已經溶得好犀利喇!

      刪除
  2. 我都有個問題,人地畫啲朱古力牌咁滑咁靚咁細緻,是否不祇是朱古力,還加了甚麼呢?
    我發覺用朱古力筆係畫得唔靚架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔知,不過天冷整朱古力就真係難攪好多架

      刪除
  3. 妳實在太勁, 我都要向妳行禮致敬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,其實仲有好多進步空間架!

      刪除
  4. 嘩,好大製作呀,睇相就完全冇問題,好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~d忌廉已經溶得好犀利喇!

      刪除
  5. 童軍仔女近睇都好靚呀!咁大個蛋糕都整到,專業師傅呀!
    你好聰明識得執生,用發泡膠箱雪住個蛋糕!我都要向你敬個禮先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊年個蛋糕細d不過要1個鐘後先有雪櫃用,我都係用發泡膠箱雪住先.
      可惜今年呢個攪成咁,到切果陣d忌廉已經溶得好犀利喇!
      多謝你呀!

      刪除
  6. 嘩~~~好複雜呀!!一定要高度集中得呀~~~
    叻叻(拍手)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,其實仲有好多進步空間架!

      刪除
  7. 個蛋糕好靚,但咁大座
    要找個能放得下的雪櫃真係有難度
    放落我個肚會易D.^O^.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時真係好狼狽架!下次要整番細個先得喇~
      個蛋糕比你要食幾日先掂喎*w*

      刪除
  8. 嘩這蛋糕咁多花款 , 你好犀利啊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係膽粗粗咋 !其實仲有好多進步空間架!

      刪除
  9. wow...真係狼狽到極呀...

    回覆刪除
  10. 個蛋糕好精緻好靚!
    不過要搵個大雪櫃放佢真係唔易呢^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Allie^o^
      都係溝通出左問題,如果唔係都唔會整咁大個架*-*

      刪除
  11. 嘩,做得很有特式, 個朱古力公仔好得意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!我每年為左諗點設計呢個蛋糕都好傷腦根架^^

      刪除
  12. 大製作呀 ! 好靚 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!我每年為左諗點設計呢個蛋糕都好傷腦根架^^

      刪除
  13. 你好勁呀,專業師父也未必做到,做到也未必肯做,肯做也收費極貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 剩係材料費都500蚊,如果同人做都唔知點計呀!

      刪除
  14. 有無材料費claim or 酬勞

    回覆刪除
  15. 我都試個咁情形,心情超覆雜!
    個牌畫得咁靚都仲唔肯收貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係試過先知果種失落感有幾大架!
      影相冇咁覺睇實物清楚d

      刪除
  16. https://www.facebook.com/XPowerHongKong/videos/348903649019260/

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...