2013年9月14日 星期六

搬blog中.............


好忙碌 !

搬 blog 中..............

好掛住你 .你 .你仲有你呀 !

攪唔掂想 C 中............
 

32 則留言:

  1. SAY HI 先 !!
    我都攪唔掂,嗚嗚...

    回覆刪除
  2. 睇下留唔留到言先???

    回覆刪除
  3. 仲未寫到新 Blog ?

    回覆刪除
  4. 真係好忙喎!仲未有新卜。

    回覆刪除
  5. 2R媽媽下午1:49

    記得我嗎?
    我一直都跟住你架

    回覆刪除
    回覆
    1. 好掛住你呀!我個電腦有問題,覆唔到你既留言,而家係舊blog寫左copy過黎架!

      刪除
    2. 搬得太多,部腦可能太累,哈哈

      刪除
    3. 我就黎搬到傻添喇!

      刪除
  6. 哎呀 , 亞虎一聲話收擋就攪到大家搬到一頭煙 , 真慘 !

    回覆刪除
  7. Terry ma, 終於搵到妳了. 舊BLOG我祇能看相片, 文章完全睇唔到. 這裡似乎沒問題, 以後會多來這裡探妳.

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於係度見番你喇!我都會多d去探妳架

      刪除
  8. 回覆
    1. 未呀!好多都要執過晒,部腦個window有問題,要用firefox先睇到自己同你地個blog,但係又輪到用唔到手寫版寫字,真係煩呀!

      刪除
  9. 我想留電話比你,
    可惜已經找不到你YAHOO BLOG
    唔知你可否到我YAHOO BLOG.,私人留言呢..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我叫wong wong打比你不過你冇開電話,你打比佢呀,佢會比我電話你

      刪除
  10. ~Terryma~我都掛住您呀!我也搬左過黎了!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於揾番你,miss you
      我去你度揾唔到你個網址,你比個網址我追踪你呀!

      刪除
  11. C呀虎FIle得小部份,我要一篇篇搬,無心機攪呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係逐篇搬,就黎搬到傻喇!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...