2009年10月8日 星期四

好野,我恨到喇 !



同朋友傾開電話佢講左一件令我開心到飛起既事 ,就係 Kenwood 開倉仲要係今日第一日開始添 ,當時原本係街市預備買餸 ,即刻唔買仆到去.去到果陣 1 點幾 ,已經好多人係道排一緊隊 ,見到 d 人係咁拎好似唔使錢咁 ,好多人仲拉晒車仔添 ,心諗使使咁跨張呀 !排左個幾鐘終於輪到我同朋友入去啦 .

入到去我地各自尋寶 ,我第一時間衝埋去擺專業用攪拌機既位置 ,得返一部 KM 800 我幾大都用雙腳夾住先呀 !原本要搭的士架 ,最後 call 左大哥好在佢果陣得閒幫我車 d 戰利品返黎咋 ,以上就係我既戰利品 ,原來自已都係咁癲喎!最高果 2 份有一件係朋友架 ,因為佢趕時比低錢我幫佢攪掂埋 .

真係愈睇愈開心呀 !不過就有少少瘕疵 ,但係 $2000 真係好底喎 !




就係呢道喇 ,其實係返到屋企先發現架 ,因為果道剩係幫你試機 ,不過就算當時見到我都唔會放手 ,是關有好多人喉住呀 !



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...