2009年10月16日 星期五

橙香朱古力粒曲奇


  

早幾日大女話  : 媽咪

我而家係學校好受歡迎呀 !

我話 : 你有乜野吸
引力呀 ?

佢話 :

因為有幾個同學見我有時帶 d 自製食物返學好正喎 ,

問我 :

媽咪識唔識整曲奇 ,

我地好想食 ,

(佢之前都有帶過返學架 ,不過係收埋黎食)


個衰野話緊係識啦 ,

佢地即刻話 :

可唔可以叫你媽咪整比我地食呀?

好啦 ,

係咁少既事 ,

比下面你整啦 !




材料 :

低筋粉 225g    入爐朱古力粒   70g   橙皮茸   1個

香油 1/4茶匙   無鹽牛油 (室温放軟 ) 150g

糖 55g   鹽   少許  

做法 :

1 .牛油室
温放軟加糖 ,

鹽打至乳白色 ,

加入橙皮茸 ,

香油拌勻 .



2 .篩入低筋粉改用刮刀以不規則方向拌勻成麵糰 ,


加入朱古力粒拌勻 .





3 .用保鮮紙包好整型後放雪櫃雪 1 小時以上至硬身 . 

做法去呢度睇吓 ~

(榛子曲奇~鬆化版
 )

大家可以去睇下





4 .取出切片放上已舖牛油紙焗盆上170度焗 12-15 分鐘 .



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...