2009年9月21日 星期一

冰皮月餅 ( 二 )


 
尋日一早起身又整餡 又蒸皮忙左一朝 ,

中午又去左九龍城買我至鍾意用既豆沙餡同麵粉 ,

好在叫埋老公去幫手拎咋 !

唔係就冇命架啦 !

比晒 d
野老公拎返屋企先 ,

我再同小嘟去上海街買月餅模 ,

原本叫小嘟跟 daddy 返屋企先 ,

點知佢好乖仔話要跟我去幫我拎野 ,

去到陳枝記入面好多人係
道揀月餅模 ,

我同小嘟即刻係到揀 ,

揀揀下唔知點解會同幾個唔識既人傾計 ,

佢地問我點整冰皮月餅 ,

我當然好樂意同佢地分享啦 !

點知掛住傾又冇睇清楚買左個爛模返黎 ,

好在打左電話去同個好熟既女員工講左遲 d 出去換
番 .

豆沙冰皮 ~



奶皇冰皮 ~



黑芝麻冰皮 ~



椰汁香芋冰皮 ~




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...