2014年3月2日 星期日

竹碳燕麥肉鬆包


呢排天氣咁潮濕唔開抽濕機真係好頂唔順呀 !!!

 不過抽濕機只係可以抽乾 D 衫同屋企 ,

但係抽唔到人架喎 !

我就一定會煲去濕茶飲喇 ~

飲完唔會周身骨痛兼頭重重 .

晏晝整包諗起竹碳可以吸濕喎 ~

食埋呢個包都應該會再好 d 添喇 !




19 則留言:

  1. 咁我都要吃返2個吸一吸先

    回覆刪除
  2. 我又要吸濕!^o^

    回覆刪除
  3. 我無煲去濕湯,個人好濕呀,行步都攰

    回覆刪除
  4. 竹炭究竟有無味呢?黑黑的屋企人可能吾食,所以我一直吾敢買嚟玩。

    回覆刪除
  5. terryma, 可以寫個食譜來參考嗎?

    回覆刪除
  6. 哈哈,好煮意,有得食對抽濕。

    回覆刪除
  7. 真係可以抽濕嗎?

    回覆刪除
  8. Terryma
    從未試過竹碳食品....其實係咩味道架??
    最好下次有得試下一個竹碳燕麥肉鬆及竹炭芝士全麥包及吐司燕麥湯種......嘩...講講下好似想食咗Terryma ^^

    回覆刪除
  9. 這個飽做得幾日本feel!

    回覆刪除
  10. 我未試過用竹炭整包, 下之試吓先

    回覆刪除
  11. 一入你blog,一睇就知係竹碳包,仲加大堆肉鬆,一定好yummy.

    回覆刪除
  12. Terryma, 母親節快樂啊!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...