2008年12月10日 星期三

黃金天使蛋糕



尋日細妹打電話黎同佢個 friend 落柯打要呢個蛋糕 ,

話晏 d 黎拎 ,

仲懶嗲咁話 :

家姐 ~ 我都想食呀 !

於是就去整左 2 個蛋糕 ,

可惜到佢走果陣第 2 個重未脫得模 ,

卒之都係留返我地自己食 ,

不過佢都拎左 d 牛奶包走 .

佢拎到出去比個 friend 都成夜晚 10 點幾 ,

今朝打電話黎話我知 ,

佢個 friend 拎到返屋企即時食淨 4 份 1 個 ,

( 佢 friend 屋企得 4 個人咋 ! )

個蛋糕有成 6 吋高 10 吋闊架 !

犀利 ~

見佢咁乖教我開 blog ,

焗左個蛋糕 call 大哥收工順便上黎拎個蛋糕返去 ,

尋日同今日加埋整左 3 個 ,

我最高紀碌試過 1日整左 5 個添呀 !

2 則留言:

  1. 嘩~~~1日整5個,犀利呀))))我都好耐無整過

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...