2011年1月1日 星期六

童軍 100 周年紀念大露營開放日參觀



祝各位新年快樂 ,身體健康  !

12 月 27 日至 1 月 1 日係香港童軍 100 周年紀念大露營大日子 ,一部份領袖同成班充滿活力既童軍都有份參與 ,而我地成個旅團亦都有份係開放日入去探營 ,於是我地雅妍會有份入去探營既媽咪就分工合作整食物帶去同佢地一齊午餐 ,我地朝早坐旅遊車 10 點鐘入到位於迪迪尼隔離既竹篙灣營地 ,入到去都幾沙塵滾滾架 !除左冇熱水比佢地洗白白之外 ,所有設備都好齊全 ,有攤位遊戲 ,紀念品售賣處 ,表演 ,餐廳 ,急救站 ,呢道實在太大睇唔晒仲有 d 咩添 !佢地話晏晝就會去洗白白 ,不過都幾凍架 ,但係有童軍仔就貪過癮夜晚先沖 ,凍到一路沖一路大叫 ,真係服左佢地呀 !



   班仔女出黎迎接我地 ,挨左幾日個個都仲好精 ling 吓喎 !下邊呢個著藍色團恤果位就係小嘟 daddy ,佢都係入面玩足 6 日 ,其實可以間中離營架 ,不過佢自己都係大細路 ,所以選擇唔離營同班童軍仔係呢幾日玩番夠本喎 .



   大合照後面就係南葵既營區 ,我地入到佢地扎營既位置參觀完一輪就開餐喇 !原定我地係要 3 點跟車離營架 ,我地開完餐都 1 點幾 ,仲邊有得參觀呀 !於是我地幾位靚太決定唔跟車走玩耐 d .





  因為知道我地暑假去台灣交流時好熱情招待我地既台灣領袖都有黎參加大露營 ,所以我地誠邀佢地一齊開餐 .食飽飽之後就四周圍去參觀同買紀念品喇 !




我買左一個女仔頭木巾圈同童軍章



換章區 : 用自己既章同人地交換



其他旅團既營地佈置 ,太多喇 !我只係影左幾張咋 !最有特色既就係離島區坐包山 ,係真架 !




免費汽球同爆谷



仲係道種野添 ,好犀利呀 !





我地玩到 5 點幾行番出去迪欣湖站搭車返歸喇 !


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...