2010年10月10日 星期日

雙重朱古力 scones ,紅梅提子乾 scones





係 4 月幾既時候 ,


我地童軍集會既兩個社區中心都一齊做翻新工程 ,

都唔明個中心主任究竟識唔識安排 ,

有乜理由會兩邊一齊整先得架 ,

緊係整完一邊先一邊架嘛 !

成幾個月咁耐 ,

令到所有童軍同我地雅妍會都要另外揾地方集會 ,

連邨內既小朋友係成個暑假都冇晒活動 ,

最近其中一邊已經完成晒翻新工程 ,

但係另一邊只係完成得 7 成 ,

好在中心職員幫我地係整好果邊安排到房用 ,

今日係我地雅妍會休會之後既第一次返東邨中心開會 ,

所以我整左呢兩款 scones 返中心比班靚太食喇 !

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...