2008年11月17日 星期一

蒜頭醋浸法




今年既 5 月份開始飲蒜頭醋 ,

飲左之後冇乜傷風感冒 .

只要買 d 新鮮靚蒜頭返黎剝皮之後放入樽 ,

加醋浸 1 個月就可以飲啦 .


今朝細妹打黎叫我教佢個 friend 浸蒜頭醋 ,

呢個係我自己既浸法 .


材料 : 蒜頭 ,醋

預備膠蓋玻璃樽一個 ( 約 1 至 2  公升左右 )  ,

預先清冼用滾水
消毒 ,

待自然風乾 ,

蒜頭是樽容量的一半剝皮不用清冼 ,

入樽後加滿醋將蓋蓋實放不見光地方 ,

約 1 個月便可飲用 .


飲用方法 :

每日飯後用 1 湯匙蒜頭醋加 200 ml 室溫水飲用 ,

蒜頭亦可食用
1 ~ 2 粒 .

1 公升容量的樽約半斤蒜頭

11 則留言:

  1. Terry Ma, 唔知點解不能在 g+回應你。

    凍肉地址: 柴灣 安業街 12號,長益工業大廈1A
    TEL: 2595 1419

    回覆刪除
    回覆
    1. 源富食品有限公司

      刪除
    2. 我都烏 sir sir 呀!但係我加左你架!!!

      刪除
  2. 好簡單喎! 咩味道? 會唔會好難飲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有蒜頭味同酸味,我覺得唔難飲其實浸一樽可以飲2-3個月越浸d醋越醇有少少甜味會變茶色架!

      刪除
  3. 我公司有同事都成日感冒
    等我都教佢蒜頭浸醋來飲至得

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒜頭醋仲有好多功效,有時間上網揾資料睇吓呀~

      刪除
  4. 唔洗放糖?會唔會好難飲(^_-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 用水開稀左只會有少少酸唔會太難飲架

      刪除
  5. 唔洗放糖?會唔會好難飲(^_-)

    回覆刪除
  6. 用網絡版才可留言!呢個對身體幾好呀!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...