2008年11月20日 星期四

木瓜雪耳糖水



頭先放工同幾個朋友食埋 lunch 先走 ,

行過生果檔見到 d 夏威夷木瓜仔 10 蚊 4 - 5 個好靚 ,

望望下個呀姐話下面個紙箱大個 d 又係 10 蚊 4 個 ,

我就話要紙箱果 d ,

點知佢拎 d 細個比我 ,

我即刻一手拎住個大既 ,

幾衰呀話唔比落手拎 ,

我即刻話返佢又話紙箱果 d 大個又揀晒 d 細個比我 ,

佢即刻唔敢出聲正一奸商黎架 ! 

返到屋企煲左木瓜雪耳糖水潤一潤吓先 ~

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...