2011年3月31日 星期四

罌粟子吞拿魚包




近排天氣回暖又係整包包既好日子喇 !

第一款包係我
既至愛 ,

每次整親都鍾意加 d 罌粟子係面 ,

究竟 d 罌粟子係咪會
食上癮既呢 !

第二款 :

用左 mozzarella 芝士整既粟子芝士蟹柳包 ,

係大女同小嘟既至愛.



  呢個蛋糕係大女尋日放學失驚無神打電話返黎問我 ,

佢話 d 同學想
夾錢叫我幫佢地整個朱古力蛋糕 ,

送比一個今日生日既同學 ,

我話屋企除
左蛋糕料之外冇生果喎 !

佢話唔使用生果都得喇 !

於是係疏於練習唧花既
情形下幫佢整左個肉酸朱古力蛋糕 ,

最衰仲要唧到中間唔夠 cream ,

夾硬拎
d 朱古力脆脆放落去填滿個位 ,

希望壽星仔唔會介意喇 !

所以我都叫左大女
唔好收佢地錢架喇 !



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...