2010年12月13日 星期一

迷你聖誕老人蛋糕



星期六幫童軍整左個聖誕老人蛋糕要黎開聯歡會 ,

點知散會搭車返屋企途中小嘟一直扁住咀 ,

我問佢做咩事唔開心 ,

佢話個蛋糕比人食晒佢
冇得食 ,

我話係咪你掛住食左其他野先 ,

所以比人拎晒咋 !

佢好鬼嬲咁答我話唔係 ,

咁我話最多整番個迷你既比你同家姐嘆喇 !

因為大女去左上童軍課程冇得參加聯歡會 ,

個傻豬即刻笑晒口話要喎 .

我用之前切出黎剩番既蛋糕角位整咋 !


個蛋糕有幾迷你 ,

睇吓................



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...