2010年6月17日 星期四

扭計蜜汁豬肉乾



   點解叫佢扭計蜜汁豬肉乾呢 !

因為前日去街經過 " 優豬涼粉 "

小嘟不停係我耳邊嘈生晒要我買豬肉乾比佢食 ,

仲望到係咁吞口水添 ,

我話唔買 ,

又貴又有防腐劑 !

跟住小嘟就嘟晒咀兼扭晒計話 :

咁點解你唔整呀 ?

你買 d 比我食先喇 !

我話 :

你一講就要即刻食 ,

我都要去街市先有得買豬肉架 !

好在佢都即刻收聲 ,

唔係就比五大蚊佢嘆架喇 !

星期二約左好朋友個老公送水晶粽同黃金天使蛋糕 ,

順便去街市叫豬肉佬攪左 3 磅免冶豬肉 ,

總共整左 7 大塊豬肉乾 ,

帶左一半返外家比媽咪食 ,

我一路剪小嘟就一路偷食 ,

不過我自己都有忍唔住偷食架 ~

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...