2013年6月4日 星期二

天然酵母金亞麻籽全麥包



用有機金亞麻籽整左呢個全麥包 ,

小嘟又投訴話唔好食喇 !

我同佢講呢個包健康又有益架 ,

但係佢都令晒頭 .

唯有氹佢話聽朝早餐搽番 d 牛油囉 ,
 
好在佢都話好咋 !





因為樽鹽麴就黎用晒 ,

去過幾次 City Super 都話賣晒唔知幾時返貨 .

朋友知我四圍揾 ,

咁啱佢尋日去左尖沙回咀果間問人得番兩包 ,

因為佢未見過包米麴係點樣 ,

於是影左相 whatsapp 比我 .

嘩 ~

我一睇開心到傻左呀 !

嗱嗱聲叫佢幫我買返黎 ,

點知返到黎佢係都唔肯收我錢 ,

話當係我教佢整包既學費喎 ~

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...