2012年4月22日 星期日

媽咪的彩繪生日蛋糕



今日我地成班仔女子孫合共二十幾人 ,

提早幫媽咪慶祝生日 ,

其實正日係星期三 25 號 ,

因為唔想小朋友出左街做唔切功課而第日又要返學 .

整左個彩繪蛋糕比媽咪 ,

不過仲係未成功 ,

但係已經氹到媽咪好開心 ,

我完全唔知媽咪今日會著紫色衫 ,

咁啱蛋糕個公仔件衫同媽咪件衫係同一個顏色 ,

但係影相出黎就變左第二種色 .

個侍應幫我地打開個盒拎個蛋糕出黎就話 ,

嘩 !

個公仔好似你喎婆婆 ,

我地成班人又跟住話係好似喎 !

媽咪即時就笑到見牙唔見眼喇 ,

我媽咪都有梳髻架 !



下邊呢張個樣同蛋糕係咪似 D 呢 ?



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...