2011年6月28日 星期二

黑朱古力忌廉芝士包






一盒 2 kg 既忌廉芝士開左 ,

如果唔係成日整蛋糕既話 ,

真係有排用架 !

用埋黎搓麵包就最
啱喇 !

見網友 Allie 整左 d 好可愛既杯仔麵
包 ,

呀 !

我屋企都有好多杯仔喎 !

等我又用黎整包包先得 ,

我比較鍾意食冇
餡既包 ,

所以我整左一半有餡同一半冇餡 ,

當我切開個有餡既包包果陣 d
朱古力流晒出黎 ,

小嘟見到即刻笑晒口話係 " C C "

真係比佢激鬼 C 呀 !


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...