2010年3月11日 星期四

浪漫紫花口金



前幾日整果個我已經將佢送左比小嘟個補習老師喇 ,

因為我覺得佢太靚 ,

而我 d 咁皮粗手鞋既人跟本就唔
可以用呢隻咁嬌嫩既布料 ,

因為果隻布料手皮鞋 d 都會整到花晒囉 !

但係我個散子包又爛鬼左喎 ,

咁 d 銀仔又放去邊好呢 ?

哈哈............

一於又揾塊布料整過第二個先 ,

朵紫色玫瑰花係咪好浪漫呢 ~

不過呢個口金扣初時
好實好難開 ,

攪到我同小嘟都開左好耐隻手機乎抽根先開到咋 !

好在開順左就冇事喇 !

重有呀 !

呢個布料我係裁大左一分架 !

因為
照原圖紙樣剪出黎根本就細得滯 ,

上唔到個口金扣落塊布道架 !






沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...