2010年9月8日 星期三

排排坐食排包


 

近呢幾次整親麵包都要襯老公夜晚唔返黎食飯先可以整 ,

因為佢唔係道食我就可以整 d 簡單野比兩個細路食 ,

同埋天氣咁熱都唔想日頭開爐焗野 ,

二家姐係道住果陣都焗左兩次包比佢地食架 ,

但係三個姨甥仔女就投訴我冇整蛋糕比地食囉 !

尋晚又整包包喇 ,

做左 3 倍份量 , 

橫掂我都係用部 KM 機搓咪搓多 d 囉 ,

跟住我仲搓埋老麵添 !

總共整左 18片排包 ,

今朝佢地三個早餐連大女帶返學做午餐之後就剩番 8 片咋 !




下邊兩款包係二家姐係道住果陣整既 ,


兩款我都手多加左老麵架 !

黑啤紅梅包



黑芝麻全麥包


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...