2010年7月1日 星期四

醃子薑



今日約左幾位雅妍會靚太黎屋企醃子薑 ,

順便比埋枝梅酒佢地 ,

實舊年已經係中心整過 ,

不過今年中心裝修冇地方整 ,

咁就一於轉移陣地整喇 !

呢道咁多樽一共整左 10 斤子薑 ,

幾個人夾手夾腳挖皮切片一陣就攪掂晒 .

 子薑  6 斤   白米醋  2 枝 ( 大枝裝 )   冰糖    3 包 ( 1 斤裝 )

先將子薑挖皮洗淨切厚片 ,加 4 分 1 茶匙鹽拌勻醃半小時 ,隔乾水份略風乾長面 ,隔水期間將白米醋 ,冰糖放煲內煮滾後轉小火煮至糖 8 成溶熄火 ,( 待稍微微降温時 ,我會用密孔煲湯將糖醋水內既雜質同沈澱物隔去 ) ,將風乾子薑放入預先消毒好的大樽內 ( 每個約 1 L ,此份量約有 3 樽 ) ,加入微熱的糖醋水放涼後入雪櫃 ,保存 1 - 2 星期食用最佳

** 微熱的糖醋水會令子薑變成粉紅色 **



   係等子薑比鹽醃緊出水果陣 ,

就叫老公係藏寶櫃抬左樽梅酒出黎分贓先 .



   呢樽係同年同月同日浸既 ,

但係 d 梅同酒就同上面果樽唔同 ,

d 梅係冇咁乾身而 d 酒又係淺色好多 ,

唔知係咪我將呢樽用報紙同紙袋完全密封 ,

冇左光合作用既原因所以深色 d 呢 ?

其他果幾樽我冇將個樽完全密封就同上面果樽一樣色水喇 ! 
 


我前一晚已經預先消毒好晒 d 樽先架喇 !



開始入樽喇 ~



話咁快就攪掂



連 d 梅都分埋





    跟住可以郁手整埋 d 子薑 ,

因為屋企仲有 d 極品子薑 ,

我就買左靚皮蛋一齊食 ,

睇 ~

大大碟上檯話咁快就食剩呢道 





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...