2010年5月18日 星期二

蠔油東菇豆卜蚊雞翼



 近排大女多數會帶飯返學 ,

原本佢中午係食學校小食部既飯盒或者雜糧架 ,

不過自從新校長上任之後 ,

食部就換左間當 d 學生唔係人既供應商 .

(家教會開會果陣有其他公司揀
架 ,但係校長指定要呢間)

點解我會咁講 ,

因為之前大女同我地講 d 飯盒周不時有頭髮 ,

或者白色既毛毛同勁難食 ,

飲品過期 ,

收多學生錢又唔認 ,

部份
學生向老師求助 ,

老師同小食部員工交涉亦冇用 ,

老公返家教會開會時提出亦被校長求其呼遣了事 ,

我之前叫大女將有問題既食物用手機影相 ,

等我 send 去報館或上網比人睇 ,

佢又話比學校查到就死硬 ,

我話使乜驚呀 !

大不了咪唔讀呢間 ,

好過呢間供應商繼續整 d 垃圾比人食呀 !

但係大女點都唔肯影 d 相返黎 !

佢有一排仲唔食晏 ,

餓住個肚留番放左學先
食野呀 !

陰公 !

鮑汁蒜片素雞炒肉片



菜脯肉碎煎蛋餅



碟碟都係肉炒番碟雞汁椰菜先



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...