2013年3月3日 星期日

萬千 bear bear 賀旅慶



3 月 2日星期六 ,

係我地新界 1112 旅童軍旅慶既好日子 ,

幾位雅妍會既靚太由於要返工 ,

所以星期一開始就要預備小食既材料 ,

而個蛋糕就梗由我負責喇 !

代表童軍領袖同童軍仔既係佢地 ~

** 棉花糖 bear bear **

企晒係蛋糕上面壯唔仕觀呢 !







因為 bear bear 唔可以咁早插係蛋糕上面 ,

如果唔係運送到去實跌晒都得喇 !



我將個蛋糕用發泡膠箱同雪種運送去會場 ,

放係住係附近個領袖屋企雪櫃先 ,

到致詞同頒獎完之後係操場仲有遊戲玩添 !

不過我同班靚太就冇去玩 ,

要係禮堂入面做埋 d 手尾 ,

祝酒前 30分鐘拎返個蛋糕落會場加工完放入保温箱先 .



而班靚太就開始分配食物 .





呢度佰幾人既食物真係辛苦晒佢地喇 !



我地攪掂晒出到操場都睇得切最後個遊戲 ,

班童軍玩得好 high 咁喎 !

估唔估到佢地跳緊咩舞呢 ?

好 hit 果隻呢..........



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...